fredag 17 april 2009

En ljusglimt eller guldklimp, eller bebisunge.

Anna och Minou Ivy kom och hälsade på. Vi gick på knagglig skogsvandring med barnvagnen. Solen sken och vi ville inte riktigt gå in så vi gick till hästhagen och åt en apelsin. Och så delade vi på en halstablett som smakade lite sött. Mitt ansikte smakade sött det med, tyckte Minou (tror jag). Hon åt på mina kinder så jag blev alldeles blöt av bebisdregel. Hon är min älskling! Jag är en lyckligt lottad tant. Verkligen. Vi åt soppa till både lunch och middag. Nu skvalpar det i min mage när jag rör mig.


Ela blev lite trött när vi var ute på promenad.

Jag har bytt om till blus och skor som klackar när jag går. Ikväll ska jag låtsas att jag inte är så mycket tant som det verkar.

Hej hej min älskade vad fin du är i hum hum!
Jag vill ha dig, jag vill ha dig, jag vill ha dig!

Kom och taaaaaaaa mig!

Tryck dig mot mig, tryck dig mot mig, tryck dig mot mig, tryck dig mot mig, tryck dig mot mig!

3 kommentarer:

  1. fin du är i strumpor är det ju!

    SvaraRadera
  2. Redan hemma? Jaså, jag trodde det var skrotum. Fniss.

    SvaraRadera
  3. lätt att förväxla:)

    SvaraRadera