lördag 11 april 2009

Kissen protesterar lite till.

Ja för ja, jag gjorde det! Äntligen och inte en dag för sent. Jag vägrade den vidriga påskmaten. Medan mamma skar upp pastejerna och den sladdriga aladåben handlade jag mat som man faktiskt kan äta. Operadrottningen var rasande men det brydde jag mig inte ett jota om. Min mat var god och jag behövde för en gångs skull inte sitta och se på hur folk vräker i sig äcklig mat medan jag själv sitter och kämpar med varenda tugga. Min mat var god och den kommer igen lika god till nästa påsk.



Gissa köttet?

4 kommentarer:

  1. revbensspjäll kanske? en ren gissning!
    /H

    SvaraRadera
  2. Suck, jag hade faktiskt hoppats på en fräck gissning från dig!

    SvaraRadera
  3. Vad det än är så har det haft föräldrar! ÄT DET INTE! / Ärta

    SvaraRadera
  4. Haha.. nej vi bakar en vegetarisk pizza istället. :)

    SvaraRadera