söndag 26 april 2009

Pust och stön, sa kissen.

Vilken dag! Jag skuttade omkring i skogen (som vanligt) och sen gjorde jag inget mer. Nej jag har absolut ingenting att berätta för er idag! Suck. Eller jo, jag kan berätta lite om hur jag gör för att hålla mig i form. Jag gör det i bilder för jag orkar inte knappra på tangenterna så mycket mer idag.

Okej, här kommer det:

Först står jag på den här och svettas en stund (10 minuter).


Sen äter jag oftast soppa, sallad eller sådant här (när jag inte äter rostat bröd med apelsinmarmelad, karameller, glass, pizza, bakverk och så vidare i samma stil):

4 kommentarer:

  1. Det där ser nästan ut som något som varit nere och sen vänt upp igen. isch!

    SvaraRadera
  2. Tack för den du! Vad ska jag laga för mat till dig då?

    SvaraRadera
  3. Ingen alls. Jag lever på luft och lite sol.

    SvaraRadera
  4. Universalenergi, jag fixar krubbet!

    SvaraRadera