lördag 27 februari 2010

Lördagsmys

Idag har vi varit på stan och shoppat oss väldigt trötta. Till kvällen lagade jag och Gabriel tacos och när han somnat för natten såg jag och Linn på Melodifestivalen och proppade i oss godis.



Gabriel vaknar pigg som en tvååring klockan kvart i fem på morgonen. En förmiddagslur är alltså ett måste för att orka åka iväg på shoppingtur.



Gabriel har nästan lika fint bordskick som jag.

Appropå Melodifestivalen så måste jag säga att Anna Bergendahl imponerade med sin fantastiska sång. Peter Jöback påminner mig om en före detta pojkvän, och hans myslåtar är väl finfina, men jag blev lite besviken över att att inte Pernilla Wahlgren gick vidare. Hon hade en riktigt snygg klänning och hennes låt hade nog inte alls blivit en dum engelsk version.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar