måndag 15 februari 2010

Mammas hjärta

Jag blev verkligen glad när det här brevet från mamma landade på hallmattan i morse.



Istället för en blomma ska jag köpa en flaska hudkräm. Jag rekommenderar verkligen den här tråkiga flaskan. Tråkig design till trots är den en fantastisk välgörare för huden. Jag har använt den på hela kroppen varje dag i två veckor nu och min hud är lenare än den lenaste babyhuden.



Jag sov nästan ingenting i natt heller. Jag avskyr att inte kunna sova. Ikväll ska jag lägga mig extremt tidigt och tvinga mig att ligga kvar tills jag somnar. Jag ska tvätta och bädda rent i sängen så det känns extra skönt att lägga sig. Och se till att inte magen kurrar. Jag ångrade mig i fråga om den vegetariska kålgrytan och ska blanda ner strimlad lövbiff i den. Ja, det är ungefär det jag ska ägna resten av dagen åt.

1 kommentar:

  1. Gud vilken snäll mamma du har..vi längtar efter dej också!ska försöka ta mig tid att ringa..just nu så går min lediga tid åt att vila..
    puss å kram så länge

    SvaraRadera