onsdag 29 september 2010

Bottenlöst

Sedan Ela fick sitt nya foder har hon inte kunnat tänka på annat än mat. När hon inte äter (vilket ju tyvärr bara är två gånger per dag) sitter hon allt som oftast parkerad framför hörnskåpet i köket där hon vet att maten finns. Det är hemskt och jag önskar att jag kunde få ge henne hur mycket mat som helst.




På den här bilden kisar hon för blixten, eller så försöker hon se lite farlig ut för att jag ska bli nervös och ge henne ett mål mat.



Herregud i himlen vad jag älskar den där hunden.

2 kommentarer:

  1. hahaha hon är så gullig! vill äta upp henne.

    SvaraRadera
  2. GULLEELA! (konstigt ord) Söt är hon, jag tycker nästan hon är lite lik dig på arg bilden, typ när du ska vara lite låtsasarg och farlig! Hon kanske har lärt sig av dig:)

    SvaraRadera