torsdag 23 september 2010

JAG ÄR VEM SOM HELST OCH DU OCKSÅ

Morgonens syrabasseminarium var toppen, och ännu mer toppen var att solen sken när seminariet var slut. Jag sken lite jag också när jag travade ner till närmaste buss som tog mig hem. Eftermiddagen tillbringade jag på vårdcentralen där jag fick genomgå en rad olika undersökningar och utföra en rad olika gratisarbeten. (DR) Wolters peppade mig igenom en ofullständig spirometri som han sedan retade mig för. Vidare lyssnade han på mina lungor medan jag andades DJUPA andetag. När han var klar var det min tur att lyssna. Att lyssna på lungor har ingenting med muskelstyrka att göra. Det klarar vem som helst.

En annan väldigt snäll läkare skrev en remiss till röntgen för min nacke. Jag är extremt glad och tacksam över denna läkare som jag tycker mycket om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar