söndag 19 september 2010

Våld och konsekvenserna



Jag har haft en del besvär och ibland riktigt ont i min högra handled. Det började i början av sommaren efter att jag blev knuffad ner i vardagsrumsgolvet och landade på handleden. Den blev blåsvart och svullen och sedan dess har jag haft ont. Det var ett ganska stort problem för mig när jag satt på labbet på vårdcentralen och skulle ta prover. Handleden gjorde sig ständigt påmind. Nu när jag inte jobbar (inte så mycket i alla fall) märker jag av handleden när jag skriver för hand, bär tungt eller när jag ska skruva upp locket på filpaketet. Eftersom jag är högerhänt så har jag inte låtit handen vila heller, men nu ska jag försöka kurera den genom att linda den och i alla fall försöka att inte använda den så mycket. Sen ska jag förstås begära skadestånd också.

2 kommentarer:

  1. jag vill bara gråta när jag tänker vad du fått utstå. fy fan säger jag. fy fan!

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas innerligt att den lilla råttan får ett kännbart straff. Mvh hest!

    SvaraRadera