torsdag 2 september 2010

Verksamhetsförlagd utbildning på snoppavdelning

Som pricken över HUMHUM fick jag ikväll reda på mina placeringar denna termin. Först och bäst av dem alla är brännskadeintensiven 79A, vilket känns som en ganska bra placering (även fast min första reaktion var att gråta av besvikelse över att jag inte blev placerad på ambulansen). Efter brännskadorna följer en vecka på centraloperation. Även den placeringen känns ganska bra. Måste vara bra, för efter den har jag sex veckor på urologen framför mig. Kan inte förstå vad jag gjort för att bli straffad såhär.

5 kommentarer:

  1. det är seriöst jätteskoj att du ska jobba där tycker jag! *är mogen*

    SvaraRadera
  2. Var glad! Brännskadeintensiven och C-op låter ju superskoj!!! :-) Urologen kanske du hade överlevt ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag skulle viljat byta platser med dig :( Tror du det är möjligt? Jag hamnade på C-OP, TIVA och i Enköping. Ses snart!

    SvaraRadera
  4. Men Robin!
    Ska du svika mig... Lämna mig utan dig på TIVA, hur skulle det gå?

    SvaraRadera