lördag 27 mars 2010

Kisse Kokokoboj

Idag har min mamma blivit med katt! Roligt roligt tycker jag. Mamma har tjatat och kvittrat om den där katten hur länge som helst och nu har den äntligen anlänt på Spelvägen. Kissen heter Kokokoboj och han kommer att få det så himla bra hemma hos mamma.

Jag åkte till stan och träffade sjukskötaren/sjuksköterskan/polisen/aikidowoandomästaren/professorn Sebastian idag. Det var som vanligt mycket trivsamt. Sebastian är nog den i särklass lugnaste och kanske också tryggaste personen jag träffat i hela mitt liv. Det smittar av sig och jag tror inte att det är möjligt att stressa i hans sällskap.

Min himla trötthet håller i sig. Jag ska försöka bota den med ännu en tidig kväll. Ha skoj för mig och kom ihåg att ställa fram klockan till sommartid i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar