onsdag 24 mars 2010

Längtan

Min praktik är härmed uppstyrd och förutom att jag är vansinnigt trött ikväll så känns det ganska bra. Jag har mest suttit på lab och stuckit, stuckit, stuckit och stuckit. Roligt!

En sak som ligger och skaver och stör mig är att jag längtar så väldigt mycket efter Minou. Det var alldeles för länge sedan jag träffade henne. Om jag inte får jobba i påsk ska jag åka till Stockholm och fira med Anna, Minou och Annas mamma Birgith. Minou ska få ett påskägg fast jag har inte bestämt vad jag ska fylla det med.



Kvällen i Sävja blir lugn. Jag ska äta sen kycklingmiddag och läsa lite. Hoppas ni har det skönt.

1 kommentar:

  1. Vi har det skönt. Minou längtar efter dig också. Jag med. Vi håller tummarna att jobbet inte behöver folk. Då ska vi äta ägg, ägg och ägg!

    SvaraRadera